1 Mart 2015 Pazar

LOREAL PARİS LUMI MAGIQUE FOUNDATION

Bu fondöten kesinlikle kuru ciltler için.O kadar fazla likit ve de yaglı ki karma ciltler için bile uygun değil bence.Ben bu fondöteni yazın tenimde çok açık duran pembe alt tonlu olan dior fondötenimi koyulaştırmak için almıştım.Lakin,çok az bi miktar karıştırmama rağmen yazın zaten akmak için bir damla ter bekleyen makyajım daha bir kendini bırakır oldu.Buda işte benim cildime uymayışındandır.Örtücülüğü bence hiç fena deil,ama işte kuru ciltte kullanılıp da yüzünüzde kalmayı başarırsa...Zaten genel olarak tüm lumi magique ürünlerinden yağlı ciltlerin uzak durması gerekiyor.Bundan lumi magique primer yayınımda bahsetmiştim.Kuru bir cildim yok,kuru ciltte nasıl bir görüntü yaratır,bizzat test etmiş olmamakla birlikte benim genel olarak loreal paris ürünlerine bir antipatim var.Henüz aldığım hiç bir ürününün ikincisini almış değilim.İkincisini almayı bırak,aldığımı yarılayamadım.Sevmedim.Özellikle de loreal paris gençlik iksiri gündüz kremi ile yaşadığım faciadan sonra bir daha standının bile önünden geçeceğimi sanmıyorum,tövbeliyim.Bir de şöyle bir durum var.Loreal paris ürünleri de çok çok ucuz ürünler değil.Biraz daha üstüne ekler mac alırım.Benim mantığım bu.Mac kesinlikle çok daha profesyonel bir kozmetik markası.Dior,shiseido,kryolan,estee lauder,lancome vb markalar kadar pahalı olmayışının sebebi ambalaja bütçe ayırmamasıdır.Mac in ambalajları gayet sade ve basit.Diğer iyi markalardan daha ucuz olmasının tek sebebi budur.Özetle demem o ki Loreal ürünleri ile paranızı çöpe atacağınıza Mac e yatırın en azından.Ben böyle yapıyorum şahsen.Bunlar nacizane fikrimdir,yine de siz uygular beğenizseniz ne ala.Umarım faydalı olmuştur,kendinize iyi ''BAKIN'' :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder