1 Mart 2015 Pazar

AÇICIDAN YANMIŞ SAÇLARIMI KESTİRMEDEN NASIL KURTARDIM:STEP 1 BONACURE ACİL KURTARMA ŞAMPUANI

Bundan 2 sene önce tanıştım bu seri ile,tanıştığıma da fazlasıyla mutlu oldum.Kuaförde röfle yaptırırken yanan saçlarım,lastik gibi olmuştu.Sündükçe sünüyor mübarek kaşar peyniri gibi...Kupkuru,çalı süpürgesi gibi,yatarken enseme batıyordu.Benim de benim de diyen sesinizi duyar gibiyim,röfle yaptıranlarınızın başına en az bir kere gelmiştir bu durum.
Saçlarım çok yavaş uzuyor,kestirmek istemiyorum,ama böyle de insan içine çıkamıyorum diyorsanız siz de benim gibi yapın, sesime kulak verin;
Bonacure Acil Kurtarma Şampuanı ile başladım.Tüm saç ürünlerimi değiştirdim.Bu şampuan kimyasal işlemlerden dolayı zarar görmüş,sağlıklı yapısını yitirmiş saçlar için.Günlük kullanıma uygun.Yalnız belirtmek boynumun borcudur ki çok az bir miktar kullanmamız gerekiyor.Banyoda şampuanı köpürsün diye saçımıza boca etmemeliyiz.Bu kural sadece bu şampuan için değil tüm şampuanlar için geçerli.Şampuanlar da kimyasal sonuçta,ne kadar bol kullanırsam o kadar etkili olur,iyi  temizler diye bir mantık olamaz.Fazla miktarı saçı yıpratır.Bu hatayı yapmayın.Parmak ucu kadar bir miktar ile yıkayın,durulayın,ihtiyaç duyarsanız bir daha tekrarlayın ama tek seferde şampuanı boca etmeyin lütfen.Benim saçlarım 2 ay gibi kısa bir sürede eskisinden de sağlıklı hale geldi.Tabi sadece bu şampuanla  deil,bütün adımları paylaşacağım sizinle ama Bonacure şampuan ilk adım.Hiçbirimiz şampuanı mühim bulmayız,parayı hep saç serumlarını,maskelerine yatırırız.Halbuki en önemlisi şampuan.Schwarzkopf Bonacure serisi özel bir seri,gliss gibi marketlerde satılmıyor.Kuaförünüzden ya da internet üzerinden satın alabilirsiniz.İnternette kuaförlere nazaran çok daha uygun fiyata temin edebilirsiniz,fakat lütfen güvenilir bir siteden temin edin,zira çakmaları da mevcut piyasada,bizzat karşılaştım malesef.Umarım yardımcı olmuştur,kendinize iyi ''BAKIN'' :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder