16 Mart 2015 Pazartesi

MAC matte velvet teddy review


Evet kızlar,merhaba,yeniden,yine bir mac lipstick ile karşınızdayım:Mac velvet teddy.Daha önce sizlerle ruby woo(ruby woo için tıkla)'yu paylaşmıştım,bu yüzden biraz ruby woo ile mukayese ederek değerlendireceğim bu ruju.
Sürümü gerçekten çok rahat,hele de ruby woo ile karşılaştırınca yağ gibi kayıyor desem hiç de abartmış olmam.
Rengi çok hafif açık kahverengiye çalan bir nude tonu.Nude tonlar genelde alt tonlarında ya şeftalilik ya pembelik ya da kahverengilik barındırır.Velvet teddy kahverengilik barındırıyor.Söylememe gerek var mı bilmiyorum ama adından da anlaşıldığı üzere mat bir ruj.Matte serisinden,ışıltısız ama donuk değil.Dudak rengine yakın bir ton,koyu göz makyajı ile harika duruyor.Bu nude lipstick kalıcılığı ile de benden tam not aldı.Genelde açık rujlar pek dayanmaz,ama teddy velvet gerçekten iyi dayanıyor.Ruby woo'dan bi tık aşağıda kalıcılığı,fakat dediğim gibi diğer nude rujlar ile kıyaslandığında açık ara önde kendisi.


Sürümünün çok rahat olduğundan bahsetmiştim.Sürerken çok katı değil ama uyguladıktan sonra dudakla bütünleşip yapışıyor resmen.Tüm seride olduğu gibi bunda da çikolatamsı bir koku var,bayılıyorum.Bu ruj da benim vazgeçilmezlerim arasında.Bu arada mac matte velvet teddy NUR YERLİTAŞ'ın kullandığı rujlar arasında.Kendisinin bir yakınından çalındı kulağıma.Malum,nude rujların hayatımıza hızlı bir dalış yapmasında büyük etken hanımefendinin kendisi :)
Benim dudağımda uygulandığında rengi bu şekilde.Hepimizin dudak rengi farklıdır,bu sebeple özellikle de nude rujlar her dudakta başka bir renk olur.Benim dudağımda böyle.Altını kalemle doldurmadım özellikle,tam rengini görebilmeniz için.Dudak çizgilerim belirgindir,çerçeve yaptığım düşünülmesin :)
Mac velvet teddy
Umarım yararlı olmuştur,kendinize iyi ''BAKIN'' :))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder