26 Şubat 2015 Perşembe

M.A.C MATCHMASTER FONDÖTEN

2.0 numara
MAC MATCHMASTER FONDÖTEN
Evet.Büyük bir heyecanla aldığım fondöten...Önce olumlu görüşlerimden bahsedeyim.Gerçekten yokmuş gibi,çok hafif.Yüzünüzde yokmuş hissi veriyor,unutuyorsunuz bu fondöteni uyguladığınızı.Yüzü ağırlaştırmıyor.iddia edildiği gibi yüzünüzle renk eşleşmesini sağlıyor.Bu fondötende diğer m.a.c fondötenlerindeki gibi NC ya da NW (NC NW nedir için tık tık) diye ilerlemiyor tonlar.alt tonunuzu matcmaster ın kendisi bulup,renginizle bütünleşiyor.Orta kapatıcılığa sahip fakat sorunlu ciltlerde iki kat uyguladığınızda kapatıcılık fonksiyonu gayet başarılı.kalıcılığı ise mükemmel,hiç bir şekilde akmıyor,bozulmuyor.
swatch lar bu şekilde,dağıldığında renk harika,pudramsı bir görüntü alıyor ve üstüne pudra istemiyor.


Gel gelelim olumsuz görüşlerime...Ben bu fondöteni almadan önce baya blog okudum,araştırdım.Hiç kötü yoruma rastlamadım.En pahalı mac fondöteni olmasına da kanarak bu ürünü büyük bir hevesle aldım.yağlıya dönük karma bir cildim var,T bölgemde ve çenemde fondötenler hep parlama yapar ve akar.Bu fondötende hiç  böyle bir sorun yaşamadım amma ve lakin cildimle bütünleşmiyor!!!şaka gibi...Herkes çok güzel bütünleşiyor harika yazmış ama benim cildimle bütünleşmiyor bu caanım fondöten.pul pul oluyor resmen tenim,nokta nokta doluyor gözeneklerime.
Problemi kendi cildimde aradım.acaba kuruya mı döndü cildim dedim kat kat nemlendirdim olmadı,nemlendirici serumumla karıştırıp sürdüm olmadı,mac fix+ uyguladım öncesi ve sonrası ııh olmadı da olmadı :( açıkçası çok üzgünüm,kullanamıyorum bu kalıcığı mükemmel,renk tonu harika,ağırlaştırmayan fondöteni.
mağazada uygulattığımda da böyle bir görüntü olmuştu fakat mağazadaki make up artisti bana bi yarım saat sonra bu görüntünün kaybolacağını söylemişti,inandım,halt ettim :/ siz de uygulatın,yarım saat dolaşın tekrar bakın ve ona göre alın.
Umarım verdiğim bilgiler faydalı olmuştur,sorularınıza ve önerilerinize açığım,kendinize iyi ''BAKIN'' :))


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder