26 Şubat 2015 Perşembe

KRYOLAN TV PAINT STICK FOUNDATİON


Bu fondötene hayatımın fondöteni desem abartmış mı olurum?Hayır efendim az bile dedim,gelmiş geçmiş en iyi fondöten bence karma ciltler için!Ben bu fondöteni geçtiğimiz yaz t bölgemde parlama yapmayacak ve akmayacak yaz fondöteni arayışımda bulup almıştım.Çok da iyi yapmışım,aşk yaşıyoruz resmen fondötenimle :))
Fondöten 25 gram ve 24 ay ömürlü.Gayet uzun süre gidiyor.Stick ürün olduğu için süngerle tampon hareketlerle uygulamanız gerekiyor.Fırçanızı suyla ya da mac fix+ gibi bi ürünle ıslatarak da uygulayabilirsiniz.Benim BB kremle karıştırarak fırçayla dağıttığım da oluyor.Tercih sizin.Fakat en güzel sonuç süngerle alınıyor.
Bende ki FS 38.tenime göre bi tık koyu şeftalimsi bir renk ama yazın çok güzel oluyor,kışın da üstüne açık pudra geçtiğimde denge sağlanıyor.Bu fondöteni sürün ve sahilde güneşlenin!o kadar söylüyorum!Kesinlikle akmıyor,t bölgesini yağlandırmıyor.Kapatıcılığı mükemmel.yüzde duruşuna bayılıyorum mat bitişli fakat cildiniz yine de mineralize ürünler gibi canlı ve sağlıklı duruyor.Bir kalıp görüntüsü yok.
TV PAINT olması ışığı yansıtma özelliğinden geliyor.bu sayede fotoğraflarda ruh gibi çıkmıyorsunuz.Ben bu KRYOLAN TV PAINT fondötenden sonra ne aldıysam memnun kalmadım,gönül rahatlığıyla karma ya da yağlıya dönük karma ya da yağlı cilt tiplerine şiddetle öneririm.Kuru ciltler için stick ürünlerin çok uygun olduğunu düşünmemekle birlikte bu ürün yerine kryolan supracolor ı önerebilirim.
KRYOLAN TV PAINT STICK için yapabileceğim hiç bir olumsuz yorum yok.Sanırım ömrümün sonuna dek bittikçe alcağım bir fondöten.Uygulanmış halini paylaştım.Umarım yardımcı olmuştur.Kendinize iyi ''BAKIN''.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder