1 Mart 2015 Pazar

LANCOME GALATEIS DOUCEUR ve GALATEE CONFORT CİLT TEMİZLEME SÜTÜ

Bu losyon benim açık ara en sevdiğim makyaj temizleme losyonu.Hızlı ve etkili bir şekilde temizliyor.Temizlerken nemlendiriyor,rahatlatıyor,canlandırıyor cildinizi.Bunun sebebi de içerisinde bulunan ananas ve papaya imiş.Kendisi tüm yüz ve göz makyajını temizlemek için tasarlanmış fakat ben göz makyajımı bu ürünle çıkarmıyorum.Temizleme sütlerden ziyade,çift fazlı ürünleri seviyorum göz makyajımı temizlemek için.Bu tip temizleme sütleri benim gözümü yakıyor nedense.Ama büyük bir iç huzurla lancome galateis douceur adlı bu ürünü ten makyajını temizlemede şiddetle öneririm.Normal ve karma ciltler için üretildiğini de belirtmeden geçemeyeceğim.200 ml ve 400 ml olmak üzere iki ayrı boyu var.






Bu ürünün kapağının bir de pembe olanı var kendisi hemen soldadır.Lancome Galatee Confort.Pembe olanın mavi olanından farkı kuru ciltler için üretilmiş ve göz temizliğinde kullanılmıyor olmasıdır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder