16 Mart 2015 Pazartesi

Maybelline Coral Fever Lipstick

coral fever 416
coral fever 416




Merhabalar yeniden.Bu ara sürekli ruj yayınlayasım var,birikmiş bir sürü yayın var halbuki.Sanırım baharın da gelişiyle bu  güzel  yaz rujunu paylaşmadan edemedim.
Maybelline coral fever 416 benim çok çok sevdiğim,ışıltılı,açık turuncu tam bir bahar/yaz ruju.Sürümü oldukça kolay,yağ gibi kayıyor.Kalıcılığı da hiç fena değil,açık renk ve parlak bir ruj için gayet başarılı.Ama yine de gün boyu tazeleme ihtiyacı duymadan dolaşabileceğinizi sanmayın.
Maybelline 416,mac tangerine dream ile neredeyse aynı tonda.Mac tangerine dream almak isteyip de alamayanlar coral fever 416 ile de yaklaşık bir görünüm elde edebilirler.
Ben parlak ruj sevmeyenlerdenim.Ama bu rujun parlaklığı ideal,zeytinyağlı dolma yemişsiniz de ağzınızı silememişsiniz gibi durmuyor :)) 
Ambalaj tasarımı da gördüğünüz gibi transparan,koyu kırmızı kapağı ve gümüş gövdesiyle oldukça şık.Kokusu ise bir harika,buram buram oldukça yoğun vanilya kokuyor.
Rengi öyle hoş bir turuncu ki her ton koyu göz makyajını da kaldırıyor.Eğer daha koyu bir renk elde etmek isterseniz altını aynı ton bir dudak kalemi ile doldurabilirsiniz,böylece kalıcılığı da iki kat daha artacaktır.
Dudakta uygulanmış hali aşağıdaki gibidir.
maybelline coral fever 416



Yine ben kalem vs kullanmadım tam rengini görebilmeniz için.Her zaman söylediğim gibi,özellikle açık tonlar her dudakta farklı durur,çünkü hepimizin doğal dudak rengi birbirimizden farklıdır.Bende duruşu böyle.
Bir de bu rujun altına bourjois lip stain pen tık tık uyguladım,bununla ilgilii görüntü için buraya göz atabilirsiniz.
Umarım faydalı olmuştur,kendinize iyi ''BAKIN'' :))






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder