17 Mart 2015 Salı

Lancome Genifique Yeux Göz Çevresi Nemlendiricisi

Merhabalar yeniden...Bu yayınımda gördüğünüz üzere lancome genifique yeux göz çevresi kreminden bahsedeceğim.
Daha önce kötü deneyimlerimden bahsetmiştim,bu kez tanıştığıma memnun olduğum bir kremle karşınızdayım.
Bu gördüğünüz deneme boyu,denemek için almıştım.Sizin de bildiğiniz üzere lancome 3'lü paketler yapıyor.Bi facil,göz kalemi,göz çevresi kremi,rimel gibi ürünleri değişik kombinasyonlarla paket halinde satışa sunuyor.İlk kez alacaklar için bence ideal bu paketler.
Ben de tam boyunu almadan evvel bu paketlerden edinip denemek istemiştim.3ayrı paket almıştım o sebeple elimdekiler hep deneme boyu,bu sebepten sizinle tam boyunun resmini paylaşamıyorum.
Denedim,oldukça da memnun kaldım.
Bu göz çevresi kremi gerçekten de göz çevresini mükemmel nemlendiriyor.Kıvamı yoğun,dokusu da öyle krem jel karışımı gibi bir şey fakat emilimi hızlı gerçekleşiyor.İlk kullanmaya başladığımda diğerlerinden çok da farklı değil diye düşünmüştüm,fakat uzun vadede gerçekten farkı anlaşılıyor.Son 1 yıldır vazgeçilmezim.
Ben özellikle mor halkalar ve şişkinlikler için jeller,kremler kullandım,hiç bir faydasını göremedim.Fakat bu krem gerçekten göz çevremde gözle görülür bir iyileşme gerçekleştirdi.Zaten iddiası da göz altı morluklarını ve torbalanmalarını iyileştirip yeterli miktarda nemlendirmek.Gerçekten de iddiası yerinde.Ben bizzat kendimde gözle görülür bir iyileşme gördüm.Bırakmaya da niyetim yok.
Sabah ve akşam olmak üzere günde iki kez uygulanması gerektiği yazıyor kullanım şeklinde fakat benim gece göz çevresi kremim farklı,o sebeple sadece günde bir kez sabahları sürüyorum.
Sonuç olarak,ben günlük bir göz çevresi kreminde aradığım herşeyi lancome genifique yeux'da buldum.Merak edip,denemek isteyenlere de şiddetle tavsiye ederim.
Umarım yardımcı olmuştur,kendinize iyi ''BAKIN'' :))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder