20 Mart 2015 Cuma

Lancome Mascara/En Sevdiğim Rimellerim

lancome rimeller

Herkese merhaba
Dikkat ettim de hiç rimellerle ilgili yayın yapmamışım.Rimel makyajımızın tamamlayıcısıdır.Olmazsa olmazımızdır.Her türlü makyajda vazgeçilmezimizdir.Rimelsiz makyaj gerçekten çırılçıplak duruyor.Bu yüzden ben de en sevdiğim rimellerimi paylaşmaya karar verdim.Ben size lancome doll eyes,lancome hypnose star ve  lancome hypnose drama'dan bahsedeceğim.Böylece üçünden birini almak isteyip de kararsız kalanlara da bir faydam dokunur diye düşünmekteyim.
Bir rimeli iyi ya da kötü diye değerlendirmek bana göre birkaç koşula bağlı.Öncelikle fırçası çok önemli.Ben slikon fırçalardan nefret ediyorum,sürerken bile rahatsız ediyo kirpik diplerimi,sonra ortaya çıkan sonuç ıslak ve seyrek bir görünüm oluyo.Her ne kadar slikon fırçayla barışma girişimlerim olduysa da hiçbir girişimimden mutlu bir sonuç alamadım.
İkincisi top top dökülmemesi.Bazı rimeller böyle top top dökülüyor göz altlarına.Hiç kimse istemez bunu,dökülmemeli,akmalı rimel.
3. olarak da rimeli kirpiklerimizi belirginleştirmek için kullanıyorsak e tabi hem hacimlendirmesini hem kıvırmasını hem de uzatmasını istiyoruz :)
Ben tüm beklentilerimi bu 3 rimelde de buldum.3'ü de harika rimeller,mükemmel duruyor.Ama tek tek fırçaları ile birlikte inceleyelim;

lancome rimel fırçaları
Hypnose star'ın fırçası resimde çok net görünmemekle birlikte ince ve yassıdır.Yani çift taraflı tarak gibi bir fırça.Yassı tarafı ile rimel kirpiğe sürülüp,tarağıyla kirpik taranarak rimel yediriliyor.İçerisinde bulunan siyah elmas parçaları sayesinde daha parlak bir görünüm elde edeceğimizi iddia ediyor bu rimel.Gerçekten de içinde parçacıklar var bu sayede daha yoğun kirpikler elde ediyorsunuz.Asla topaklanma olmuyor,dökülmüyor,harika bir görünüm elde ediyorsunuz tek katta.Fakat iki kat uygulamak isterseniz topaklanıyor kirpik uçlarında içindeki siyah parçacıklardan kaynaklı.Severek kullandım,bitirdim.Ama bu üç rimel arasında benim için hypnose star 3. sırada.
Gelelim hypnose doll eyes'a.Doll eyes'ın fırçası ucuna doğru daralıyor,üçgen şeklinde.Fırçanın böyle üçgen bir yapıya sahip olması,kirpikleri kıvırmak ve uzatmak adına çok başarılı,sürümü de çok rahat.Hypnose star'dan daha kullanışlı bir fırçaya sahip  kesinlikle.Hiç bir yere bulaşmadan ve  hiç bir kirpiği atlamadan çok rahat uygulanıyor.Tüm bu uygulama rahatlıkları ve elde edilen sonuç bakımından bu fırçaya ölüyorum :) Adından da anlaşıldığı üzere taş bebek etkisi yaratıyor.Ben şahsen bayılıyorum,lancome dan yaptığım ilk rimel alışverim de buydu.Kirpiklerde asla topaklanma yapmıyor,akmıyor,dökülmüyor;kirpik diplerini oldukça gür ve dolgun gösterip;gözleri büyütüyor.
Evet sıradaki vazgeçilmezimiz;hypnose drama!
Kıvrımlı fırçasıyla göz dolduruyor gerçekten.Fırçanın kıvrımlı olması,düz kirpikleri oldukça rahat şekilde kıvırıyor ve dolduruyor.Eğer kısa ve cılız kirpikleriniz varsa tek çareniz hypnose drama derim.Çünkü gerçekten aşırı hacim ve çok yoğun renk veriyor.Eğer benim gibi doğuştan uzun ve seyrek olmayan kirpiklere sahipseniz takma kirpik görüntüsü elde ediyorsunuz bu maskara ile.O kadar yoğun ki,ben günlük hayatımda kullanamıyorum,gerçekten takma kirpik etkisi yaratıyor.Bu sebepten gece makyajlarında elbette ki vazgeçilmezim.Uyarmam gerekir ki dikkatli uygulamak gerekiyor,aksi takdirde çok yoğun olduğundan topaklanma yapıyor.Ben hypnose drama'yı da bayıla bayıla kullanıyorum ama gündüzleri vazgeçilmezim doll eyes oluyor.
Kendimden hiç şüphem yok,ömrümün sonuna dek hem doll eyes hem de drama her zaman bende mevcut olacak,uzun yıllardan beri de benimleler :)
Umarım faydalı olmuştur,kendinize iyi ''BAKIN'' :))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder