5 Mart 2015 Perşembe

Estee Lauder EXFLOLIATING TONER

Merhabalar yeniden.Hepinizin de bildiği gibi tonik kullanmak şart,cildimize iyi bakmamız için önce temizliğini iyi yapmamız gerekiyor.Muhakkak tonikle cildimizi derinlemesine arındırmamız,gözeneklerimize dolan makyaj kalıntılarını,hava kirliliği gibi zararlı etkenleri temizlememiz,nemlendiriciye hazırlamamız gerekiyor.Fakat nasıl her fondöteni,nemlendiriciyi yüzümüze süremiyorsak her toniği de kullanamayız.Ben deneyimlediğim her tonik hakkındaki görüşlerimi sizlerle paylaşacağım.Bu yayınımda gördüğünüz gibi kullandığım toniklerden biri olan estee lauder tonikten bahsedeceğim.Bu tonik tüm cilt tipleri için uygun.Günlük kullanım için uygundur.Ben günlük sabah ve akşam kullanıyorum,cildimi hiç bir şekilde yormadı,kurutmadı,bi problem yaşamadım.2si 1 arada bir üründür.Yani hem tonik hem de arındırıcıdır.Tonikler genelde alkol kokar,çok keskin bi kokusu vardır.Fakat estee lauder perfectly clean tonik hoş bir kokuya sahip..Benim bir tonikte aradığım en önemli özelliklerden biri cildi kurutmadan temizlemesidir,o da bu tonikte mevcut.Uygularken cildinizi nemlendirdiğini hissediyorsunuz,yumuşacık yapıyor teni.Ardından bir kaç dakika içinde gerginleşiyor cilt,işte bu adımda nemlendirmek gerekiyor.
Bu tonik favorin mi derseniz hayır,değil derim.Ama asla kötü bir tonik değil,gayet başarılı.Favori toniğimi bi sonraki yayınımda yayınlayacağım.Umarım faydalı olmuştur,kendinize iyi ''BAKIN'' :))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder