25 Mart 2015 Çarşamba

Bourjois Rouge Edition Velvet / 03 Hot Pepper Review

bourjois rouge edition velvet
Merhabalar yeniden,yine ruj yine ruj :)
Bu aralar gerçekten sürekli ruj paylaşasım var,neden;hiç bir fikrim yok.
Bu yayınımda sizlerle bourjois kalıcı rujlarından hot peper'ı paylaşacağım.
Gördüğünüz gibi fırçalı,benim fırçalı rujlarla pek aram yoktur.Uygularken problem yaşarım,dudak çizgilerime dolar,sağa sola taşar,kimi yer daha koyu olur kimi yer daha açık...Kısacası başarısızım,kullanışlı bulmuyorum.Ama bu rujda problemsiz,mükemmel sonuç elde ediyorum.Yapısı ve fırçası çok güzel.Ne çok likit ne de çok katı.Sürümü çok kolay.Islak bitişli fakat çoğu kalıcı fırçalı rujda olduğu gibi biraz süre geçtikten sonra dudağa yapışıyor ve matlaşıyor.Bu haline bayılıyorum.Mat bir görüntü elde etmeme rağmen asla dudaklarımı kurutmuyor.Bu da kalıcı ve mat rujlarda aradığım en önemli özelliklerden,hep şikayetçiyizdir çok güzel ama kurutuyor diye.
Kalıcılığına gelecek olursak;MÜ-KEM-MEL!En az mac kadar başarılı gerçekten.7-8 saat tazeleme ihtiyacı duyulmuyor.İstediğinizi yiyip için,çıkmıyor.
Tonu çok tatlı,canlı bir kırmızı.Hot pepper yani acı biber diye adlandırılmış.Gerçekten tam bir acı kırmızı biber rengi,alev alev :)
Ben bu renge bayılıyorum,hem canlı bir kırmızı hem mat.Çoğu kırmızı ruj göz makyajını kaldırmaz,ama bu ruj kaldırıyor.
Benim bu ruja olan aşkım anlat anlat bitmez.Bu ruj hakkında söyleyebileceğim tek bir olumsuz yorumum yok.Ben de bu serinin bir de pink pong rengi var,en yakın zamanda onu da paylaşacağım.
Hot pepper'ın görüntülemesi aşağıda,her zamanki gibi dudak kalemi vs gibi hiç bir şey kullanmadım,zaten bu rujda başka hiç bir şeye ihtiyaç yok.
Umarım yararlı olmuştur,kendinize iyi ''BAKIN'' :))
BOURJOIS rouge edition velvet 03 hot pepper review

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder